KOSZYK
KWOTA
0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
PRZEJDŹ DO KOSZYKA

Centrum Napraw i nie tylko

Serwisy Nijhof-Wassink uczestniczą w ogólnopolskim projekcie sieci serwisowej Volvo Trucks zwanym CNP „Centrum Napraw Powypadkowych”. Jego celem jest wsparcie naszych klientów w likwidacji szkód komunikacyjnych.

Łatwe zgłoszenie szkody

Kierowcy wjeżdżający do naszych serwisów mogą zauważyć nowe żółto-czarne naklejki umieszczone w lewym dolnym rogu przedniej szyby. Znajdą tam numer telefonu, pod który mogą zadzwonić i zgłosić wystąpienie szkody komunikacyjnej. Operator serwisu, firma Risk Guard, zapewni wsparcie w organizacji holowania, zgłoszeniu i prowadzeniu szkody w towarzystwie ubezpieczeniowym oraz poinformuje o sprawie macierzysty serwis klienta. Klient zostanie poproszony wyłącznie o przesłanie wymaganych dokumentów, a w zamian może liczyć na szybkie i sprawne wykonanie i rozliczenie naprawy i powrót pojazdu do pracy.

Szybka realizacja napraw,rozliczenie bezgotówkowe

W Nijhof-Wassink zdajemy sobie sprawę, że każdy dzień przestoju pojazdu oznacza straty idące w tysiące złotych. Dlatego naszym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie go do pracy. W tym celu ściśle współpracujemy z najważniejszymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, zapewniając bezzwłoczne wykonanie oględzin pojazdów, uzgodnienie zakresu i kosztu naprawy. Bardzo istotna jest prawidłowa ekspertyza za pierwszym razem, umożliwiająca natychmiastowe przystąpienie i zakończenie naprawy.

Po stronie klienta jest tylko dostarczenie dokumentów formalnych wymaganych przez TU. Jeśli ten obowiązek zostanie zrealizowany, naprawa może być wykonana całkowicie bezgotówkowo, w przypadku finansowania przez Nowa Lease SP. z o.o. lub VFS Usługi Finansowe SP. z.o.o. Dla klientów innych firm leasingowych czy będących właścicielami pojazdu po stronie klienta pozostaje zapłata VAT. Resztą rozliczeń zajmuje się serwis Nijhof-Wassink.

Szybko, ale przede wszystkim dobrze

Szybki powrót pojazdu na trasę jest bardzo istotny. Równie ważne jest jednak to, żeby nie musiał wrócić na warsztat na poprawki po źle wykonanej naprawie. To byłaby też strata dla klienta i skaza na reputacji serwisu. Istotne jest żeby przy odsprzedaży auta przez klienta nowy nabywca nie miał do czego się „przyczepić”. Gruba warstwa szpachlu, źle spasowane elementy, nieprawidłowe zabezpieczenie antykorozyjne czy w końcu niestaranna odbudowa kluczowych dla pracy instalacji elektrycznych to gwarancja kłopotów w przyszłości. Dlatego każda naprawa wykonana w serwisie Nijhof-Wassink jest skrupulatnie odnotowana w historii pojazdu. Nie jest to powód do obniżenia wartości pojazdu, a wprost przeciwnie, zamontowane w fabrycznym standardzie nowe oryginalne części na gwarancji świadczą o najwyższej kulturze eksploatacji i serwisowania pojazdu i dodają mu wartości.

Niestandardowe, kreatywne podejście

Nie zawsze ekonomicznie uzasadniona jest naprawa na nowych częściach. Czasem nasi klienci proszą o wykonanie naprawy taniej, z użyciem części używanych. Również takie podejście do napraw nie jest nam obce.

Mamy bardzo duży magazyn oryginalnych części używanych, które po sprawdzeniu ich stanu technicznego można z powodzeniem zamontować do pojazdu klienta. Trzeba podkreślić, że zwykle oryginalna używana część jest lepiej dopasowana i cechuje się lepszą trwałością niż zamiennik kupiony w jednej z sieci hurtowni. Różnicę widać zwykle gołym okiem. Tu należy podkreślić jeszcze raz, że naprawy wykonane z użyciem części używanych wykonujemy tylko za zgodą właściciela pojazdu. Dodatkowo nasze kreatywne podejście do napraw każe poszerzać zainteresowanie także o marki inne niż Volvo i Renault Trucks. Realizujemy więc naprawy naczep, zabudów i samochodów konkurencyjnych marek. Jesteśmy szczególnie dumni, gdy konkurencja przysyła do naszych serwisów samochody swoich marek w celu prostowania ramy czy regulacji geometrii. Szczególnie gdy dotyczy to samochodów specjalistycznych z wieloma osiami.

Lakiernia nie tylko dla napraw

Dodatkowym atutem Centrum Napraw Powypadkowych Nijhof-Wassink są dwie własne lakiernie oraz współpracujące. To od pracy lakierników zależy końcowy „błysk” na kabinie.

Lakierujemy nie tylko auta po wypadkach. Coraz więcej klientów nowych aut chce, żeby samochody wyróżniały się czymś specjalnym, żeby zwracały uwagę wyposażeniem, ale także malowaniem elementów. Efekty pracy lakierników potrafią być fenomenalne. Nie da się przejść obok nich obojętnie.

Możemy pochwalić się nie tylko narzędziami, dobrze wyposażonym magazynem części, ale przede wszystkim zespołem profesjonalnych mechaników, blacharzy, lakierników i osób organizujących formalną stronę napraw. To od ludzi zależy efekt końcowy i zadowolenie klienta.

Autor: Redakcja serwisu
Udostępnij artykuł:
NAJNOWSZE WPISY Z TEJ KATEGORII
Za nami Volvo FH AERO Roadshow w NIJWA
VOLVO NEWS, NEWS
Za nami Volvo FH AERO Roadshow w NIJWA
Zespoły serwisowe NIJWA w półfinale VISTA 2024
NEWS
Zespoły serwisowe NIJWA w półfinale VISTA 2024
Volvo Aero - poznaj nową gamę pojazdów ciężarowych
NEWS, VOLVO NEWS
Volvo Aero - poznaj nową gamę pojazdów ciężarowych
Zamów przez telefon

Zamów przez telefon

723 883 165

661 310 070

sklep@nijwa.com.pl


Zamów przez telefon

CENTRUM CZĘŚCI UŻYWANYCH

+48 723 983 821 

+48 (24) 3570129

+48 609 150 031

+48 (24) 3570128


Zapisz się do newslettera
WYBÓR TEMATU

Administratorem Twoich danych osobowych jest wybrana spółka z GRUPY NIJWA, w zależności od preferencji użytkownika. Dowiedz się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych klikając w ten link

Formularz kontaktowy