Kontrakty serwisowe Volvo i Renault Trucks to najlepszy sposób na oszczędności w ferze kosztów eksploatacji pojazdów, szczególnie w perspektywie długookresowej. Począwszy od niższych kosztów samych filtrów i olejów, poprzez wyższe rabatowanie
w kontrakcie, a skończywszy na stałej racie niezmiennej już przez cały wybrany okres kontraktu, tzn. niezależnej od przyszłych zwyżek cen części.

Dzięki stałej racie ta sama liczba przeglądów kosztuje tyle samo dziś co za 5 lat – pozwala to lepiej zarządzać pojawiającymi się kosztami w firmie. Klienci analizując eksploatację swoich pojazdów, przyjmują średnio okres 5 lat – pojazd wówczas ma przebieg około 750- 800 tys. km, jest w dobrym okresie na odsprzedaż lub dalszą pracę. Stąd wzięła się średnia 5 lat trwania kontraktów wybieranych przez naszych klientów.

Spirala oszczędności


Od pierwszych dni przez okres 5 lat oszczędza pierwszy właściciel, a następnie na odsprzedanym korzysta kolejny, który często wybrał akurat ten pojazd ze względu na bezpieczeństwo – zapisaną w kontrakcie historię przeglądów. Pojazdy z kontraktem serwisowym są częściej wybierane na rynku pojazdów używanych. Dlatego warto od początku życia pojazdu o to zadbać tym bardziej, że pozwoli to na oszczędność nawet kilku tysięcy złotych.

Przykładowo – przez okres 5 lat przy założonych 7 przeglądach z dodatkową wymianą kilku zapobiegawczych części, indywidualny koszt bez rabatów może wynieść około 41 500 zł netto, natomiast ta sama liczba przeglądów w kontrakcie 33 420 zł, dodatkowo jest ona rozłożona na stałe, miesięczne raty lub raty indeksowane tylko o wskaźnik inflacji.
Dodatkową korzyścią w cenie kontraktu jest ewentualna oszczędność na każdym holowaniu lub kosztach dojazdu do pojazdu w przypadku awarii w trasie, koszt takiej usługi bez abonamentu to za każdym razem 2000–3500 €. Niekiedy samo holowanie pozwala zaoszczędzić kilka, a nawet wszystkie przeglądy takiego pojazdu.


Zapobiegaj i oszczędzaj więcej

W programie zapobiegawczym Volvo wprowadziło nową możliwość przewidywania i zapobiegania przyszłym awariom. Pojazdy Volvo i Renault Trucks w kontraktach dzięki modemom GSM mają możliwość przesyłania symptomów usterek do centralnej jednostki, skąd opiekujący się serwis z wyprzedzeniem otrzymuje informację o możliwości wystąpienia usterki. W Volvo są to programy Uptime Care i Real Time Monitoring, a w Renault Trucks usługa Predict. Przewidywanie usterek to również oszczędność finansowa dzięki zminimalizowaniu czasu przestoju z powodu awarii, jak i niższych kosztów naprawy w naszych macierzystych serwisach w złotówkach, a nie w euro, gdy pojazd zepsuje się w trasie.

Zwiększ wartość odsprzedaży pojazdu


Każdy moment jest dobry na wybranie kontraktu serwisowego. Jest wielu klientów, którzy wybierają używane pojazdy, wówczas atrakcyjniejsze są te, które posiadały wcześniej historię napraw w ramach kontraktu. Dla każdego używanego pojazdu zarówno Volvo, jak i Renault Trucks mamy też kontrakty Classic Blue i Classic Reference. Ze względu na zużywające się elementy dodatkową korzyścią i oszczędnością,
oprócz tych samych oszczędności wynikających z większych niż normalnie rabatów na filtry i oleje, mogą korzystać z dodatkowych rabatów do 30% w programie 5+. Wychodząc naprzeciw utrudnieniom związanym z Covid 19, w tym roku Nijhof-Wassink oferuje wsparcie pod nazwą TARCZA 1000+ do kontraktów Classic Blue.
Skorzystaj już dziś!

Reasumując, zarabianie w transporcie to również oszczędności, które można zyskać m.in. w kontraktach serwisowych. Wynikają one bezpośrednio z rabatów, ale także przewidywania, zapobiegania usterkom, przestojom i wyeliminowania potencjalnych innych kosztów, np. holowania.
Na każdy moment życia pojazdów Volvo i Renault zaproponujemy oszczędne rozwiązanie.