Tarnowo Podgórne – Rozwój zwiększający wydajność i efektywność pracy
Za kilka miesięcy zakończy się rozbudowa serwisu Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym. Osoby odwiedzające nasz serwis czy przejeżdżające drogą 92 widzą już nowy budynek biurowy. Niedługo zacznie powstawać nowe skrzydło warsztatu.
Serwis dopasowany do Twojego biznesu
Dlaczego to robimy? Serwis w Tarnowie był planowany na około 18 mechaników i 8 pracowników biura serwisu. Dziś pracujemy w zespole 27 mechaników, dwukrotnie większym zespole biura serwisu, mamy dwa działy sprzedaży Volvo Trucks i Renault Trucks, centralne biuro Nowa Lease i dalsze plany rozwojowe.
Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest dostępność serwisu. Zwykle klient nie może zaplanować wizyty w serwisie z dużym wyprzedzeniem. Czasem potrzebna jest szybka pomoc. W takich sytuacjach kluczowa jest dostępność miejsca w warsztacie i wykwalifikowanego technika. Od pewnego czasu zdawaliśmy sobie sprawę, że zbyt często klienci w Tarnowie Podgórnym słyszeli, że dziś czy jutro serwis nie zajmie się ich samochodem, prosiliśmy o zaplanowanie wizyty w kolejnych dniach.
My, Nijhof-Wassink jesteśmy także firmą transportową – rozumiemy, że nieplanowany przestój pojazdu oznacza bezpośrednie straty finansowe klienta, a także może negatywnie wpłynąć na jego relacje z kontrahentami.
Rozwijamy się dla Ciebie
Serwis w Tarnowie nie jest już w stanie pomieścić większej liczby aut i pracowników. Dlatego konieczna stała się jego rozbudowa. Dzięki niej podwojeniu ulegnie liczba miejsc warsztatowych, będziemy mogli zwiększyć zatrudnienie do 35, a wraz z dalszym rozwojem nawet większej liczby mechaników. Podwojeniu ulegnie powierzchnia magazynu części zamiennych. Kierowcy będą mieli wygodne miejsce odpoczynku, a nasi pracownicy nowe, przestronne stanowiska pracy.
Zyskamy też wygodne przestrzenie do spotkań z naszymi klientami, sale szkoleniowe oraz show-room, w którym niezależnie od pogody, w komfortowych warunkach, będzie można obejrzeć czy odebrać nowy pojazd. Cały obiekt zyska nowy wygląd, zgodny z obowiązującymi standardami i z duchem czasu. Budynek to jednak tylko część inwestycji, najważniejszym jej elementem są pracownicy, których zatrudniamy i szkolimy z wyprzedzeniem, tak żeby po zakończeniu budowy serwis mógł od razu wejść na wyższy poziom obsługi.
Najważniejszym efektem rozbudowy będzie poprawienie dostępności i szybkości serwisu dla naszych klientów. Inwestujemy także w dział napraw powypadkowych, a nowa supernowoczesna komora lakiernicza oraz wzmocniony stan osobowy tego zespołu przełoży się także na skrócenie procesu tych napraw. Serwis w Tarnowie będzie od razu przygotowany do obsługi pojazdów gazowych LNG i CNG. Nie zapomnieliśmy także o infrastrukturze do ładowania aut elektrycznych.
Ze względów formalnych budowa jest podzielona na etapy. Budynek biurowy planujemy oddać w marcu 2022 roku, a pełną funkcjonalność chcemy osiągnąć w czerwcu 2022.
Zapraszamy!