RENAULT MASTER FURGON
Dopasuj swoje nowe renault do Twoich potrzeb

Transporter na każdą porę roku
Synonim przestrzenności


Komfort użytkowania
NAPĘDY RENAULT MASTER FURGON
Silniki nowego furgonu Renault Master są dostępne w różnych wariantach mocy. Umożliwiając zmniejszenie zużycia paliwa i uzyskanie większego przyspieszenia.
Dostosowany do potrzeb
Renault Master typu furgon może dysponować 5 wariantami mocy – od 110 do 170 KM. W modelach o mocy 170 KM dostępna jest zautomatyzowana skrzynia biegów, kontrolująca zużycie paliwa.
KABINA RENAULT MASTER FURGON
Model posiada optymalny dostęp do kabiny, który przystosowany jest do częstego wsiadania i wysiadania z pojazdu.
Nowoczesne podejście
Schowki
Ramy sukcesu
Projektantom ciągnika siodłowego Volvo FE przyświecał jeden cel – stworzyć uniwersalne podwozie, przystosowane do niemal każdego zadania transportowego. Rezultatem jest konstrukcja, która mimo lekkość jest w stanie sprostać największym obciążeniom.
Sztywne, ale elastyczne
Podwozie Volvo FE może być dostosowane do standardów technicznych większości zabudów. Solidne, sztywne, prostokątne i płaskie, ułatwia montaż zabudowy i nadaje się do najbardziej wymagających zastosowań. Udoskonalona konfiguracja podwozia pojazdów zgodnych z Euro 6 oznacza, że wszechstronność zastosowań Volvo FE w żaden sposób nie ucierpiała z powodu bardziej rygorystycznej normy emisji spalin.
Krótszy czas dostawy pojazdu z firmy zabudowującej
Od razu w momencie zamówienia Volvo FE, firma zabudowująca otrzymuje dostęp do jego danych za pośrednictwem portalu VBI (Volvo Bodybuilder Instructions). Dysponując szczegółową specyfikacją i rysunkami 3D ciężarówki, może rozpocząć produkcję zabudowy, zanim pojazd zjedzie z taśm fabrycznych. Dzięki temu kompletny pojazd może być dostarczony szybciej i po niższych kosztach.
Szybki, łatwy załadunek
Poziom elektronicznie sterowanego zawieszenia pneumatycznego (ECS) może podlegać regulacji przy pomocy przełączników umieszczonych na desce rozdzielczej lub w pilocie zdalnego sterowania. W rezultacie, załadunek przebiega szybko i sprawnie, niezależenie od wysokości rampy.
Nowoczesne zawieszenie
Możesz zdecydować się na jeden z kilku typów zawieszeń kabiny – mechaniczne ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami z przodu i z tyłu oraz w pełni pneumatyczne.
Elektronicznie sterowany układ hamulcowy (EBS)
Volvo FE jest zaopatrzone w pneumatyczny układ hamulcowy, z wentylowanymi tarczami hamulcowymi na osi przedniej i tylnej. Jest to układ sterowany elektronicznie (EBS; Electronically Controlled Brake System), wskutek czego zapewnia szybką reakcję i mniejsze zużycie elementów roboczych. Zawiera w sobie ABS i funkcję hamowania mieszanego, która bazuje na różnych systemach hamulcowych pojazdu celem zapewnienia większej równomierności hamowania, minimalizacji zużycia opon i hamulców zasadniczych. Rozszerzony pakiet EBS zawiera także funkcję wspomagania przy ruszaniu pod górę. W układ EBS jest zaopatrzony również model Volvo FL.
USŁUGI
LEASING
Nowa Lease to dla Państwa ograniczenie do minimum obowiązków związanych z obsługą pojazdu w okresie trwania umowy.
KONTRAKTY SERWISOWE
Nijhof-Wassink maksymalnie odciąża swoich Klientów. Zapewnia pełną opiekę serwisową pojazdów, aby Klient mógł skupić się na swojej głównej działalności.
SZKOLENIA KIEROWCÓW
Wystarczą małe zmiany nawyków, by zwiększyć wydajność i wyniki firmy. Nasze profesjonalne szkolenia uświadamiają kierowców m.in. jak oszczędzać paliwo, ratować życie oraz efektywnie wykorzystywać możliwości swojego pojazdu.

CZĘŚCI UŻYWANE
Szukają Państwo części zamiennych do swojego pojazdu? Zależy Państwu na najwyższej jakości i profesjonalnej obsłudze? Zapraszamy zatem do naszego Centrum Części Używanych.