strona głównarenault trucksrenault c – 250 – 320 km euro 6 cab 2,3 mszczegóły

Renault C – 250 – 320 KM EURO 6 CAB 2,3 M

Pewny. Bezpieczny. Ekspert od efektywnej pracy.

Odporny na wszystko

Całkowicie stalowy zderzak i narożniki, kratki ochronne świateł czy też rozszerzona oferta wzmocnień podłużnicy, czynią Renault C 250-320 niemal niezniszczalnym, niesamowicie solidnym pojazdem odpornym na uszkodzenia.

Niezawodny

Całkowicie stalowy zderzak i narożniki, kratki ochronne świateł czy też rozszerzona oferta wzmocnień podłużnicy, czynią Renault C 250-320 niemal niezniszczalnym, niesamowicie solidnym pojazdem odpornym na uszkodzenia.

Dla efektywnej pracy

Zbiorniki i obręcze aluminiowe, hamulce tarczowe, most tandem z przełożeniem bezpośrednim: dzięki zoptymalizowanej masie własnej, Renault Trucks C zapewnia doskonałą ładowność. Zastosowane rozwiązania techniczne ułatwiają montaż zabudów i skracają czas tych operacji.

Nowy silnik Euro 6

Technologie wybrane przez Renault Trucks do nowych silników Euro 6 gwarantują oszczędność paliwa i doskonałe osiągi dzięki silnikowi DTI 13. Najważniejsze zalety pozwalające zwiększyć rentowność.

Nokautuje konkurencję

Modele z gamy C posiadają silnik DTI 8, a zakres maksymalnego momentu obrotowego o 20% większy niż ten oferowany w konkurencyjnych rozwiązaniach.

Bezpieczeństwo

Drzwi uchylane pod kątem 85° ułatwiają wejście do kabiny, natomiast stopnie antypoślizgowe znajdujące się z przodu pojazdu pomagają w prosty sposób dostać się do przedniej szyby.

Dla mistrzów kierownicy

Ergonomiczna kierownica z możliwością regulacji w trzech płaszczyznach zapewnia kierowcy idealną pozycję do jazdy. Główny kolorowy wyświetlacz o dużej przekątnej podaje informacje o stanie pojazdu w sposób intuicyjny.

Wszystko pod ręką

Na kierownicy znajdują się między innymi przyciski do telefonu i nawigacji po menu. Z myślą o komforcie kierowcy zamieszono także przyciski umożliwiające dostosowanie położenia siedzenia do potrzeb prowadzącego pojazd.

Ramy sukcesu

Projektantom ciągnika siodłowego Volvo FE przyświecał jeden cel – stworzyć uniwersalne podwozie, przystosowane do niemal każdego zadania transportowego. Rezultatem jest konstrukcja, która mimo lekkość jest w stanie sprostać największym obciążeniom.

Sztywne, ale elastyczne

Podwozie Volvo FE może być dostosowane do standardów technicznych większości zabudów. Solidne, sztywne, prostokątne i płaskie, ułatwia montaż zabudowy i nadaje się do najbardziej wymagających zastosowań. Udoskonalona konfiguracja podwozia pojazdów zgodnych z Euro 6 oznacza, że wszechstronność zastosowań Volvo FE w żaden sposób nie ucierpiała z powodu bardziej rygorystycznej normy emisji spalin.

Krótszy czas dostawy pojazdu z firmy zabudowującej

Od razu w momencie zamówienia Volvo FE, firma zabudowująca otrzymuje dostęp do jego danych za pośrednictwem portalu VBI (Volvo Bodybuilder Instructions). Dysponując szczegółową specyfikacją i rysunkami 3D ciężarówki, może rozpocząć produkcję zabudowy, zanim pojazd zjedzie z taśm fabrycznych. Dzięki temu kompletny pojazd może być dostarczony szybciej i po niższych kosztach.

Szybki, łatwy załadunek

Poziom elektronicznie sterowanego zawieszenia pneumatycznego (ECS) może podlegać regulacji przy pomocy przełączników umieszczonych na desce rozdzielczej lub w pilocie zdalnego sterowania. W rezultacie, załadunek przebiega szybko i sprawnie, niezależenie od wysokości rampy.

Nowoczesne zawieszenie

Możesz zdecydować się na jeden z kilku typów zawieszeń kabiny – mechaniczne ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami z przodu i z tyłu oraz w pełni pneumatyczne.

Elektronicznie sterowany układ hamulcowy (EBS)

Volvo FE jest zaopatrzone w pneumatyczny układ hamulcowy, z wentylowanymi tarczami hamulcowymi na osi przedniej i tylnej. Jest to układ sterowany elektronicznie (EBS; Electronically Controlled Brake System), wskutek czego zapewnia szybką reakcję i mniejsze zużycie elementów roboczych. Zawiera w sobie ABS i funkcję hamowania mieszanego, która bazuje na różnych systemach hamulcowych pojazdu celem zapewnienia większej równomierności hamowania, minimalizacji zużycia opon i hamulców zasadniczych. Rozszerzony pakiet EBS zawiera także funkcję wspomagania przy ruszaniu pod górę. W układ EBS jest zaopatrzony również model Volvo FL.

GALERIA MULTIMEDIÓW

USŁUGI

LEASING

Nowa Lease to dla Państwa ograniczenie do minimum obowiązków związanych z obsługą pojazdu w okresie trwania umowy.

KONTRAKTY SERWISOWE

Nijhof-Wassink maksymalnie odciąża swoich Klientów. Zapewnia pełną opiekę serwisową pojazdów, aby Klient mógł skupić się na swojej głównej działalności.

SZKOLENIA KIEROWCÓW

Wystarczą małe zmiany nawyków, by zwiększyć wydajność i wyniki firmy. Nasze profesjonalne szkolenia uświadamiają kierowców m.in. jak oszczędzać paliwo, ratować życie oraz efektywnie wykorzystywać możliwości swojego pojazdu.

CZĘŚCI UŻYWANE

Szukają Państwo części zamiennych do swojego pojazdu? Zależy Państwu na najwyższej jakości i profesjonalnej obsłudze? Zapraszamy zatem do naszego Centrum Części Używanych.