W pierwszym półroczu 2018 roku Renault Master okazał się najchętniej wybieranym wśród modeli samochodów dostawczych w Polsce. I nic w tym dziwnego. To pojazd, który został zaprojektowany tak, by maksymalnie ułatwić załadunek, transport i rozładunek towarów.

Przestrzeń ładunkowa

Renault Master jest dostępny w 12 pojemnościach załadunkowych, co sprawia, że śmiało można go nazwać wszechstronnym samochodem transportowym. Drewniana zabudowa idealnie chroni przewożony towar, który można przymocować aż do 10 uchwytów mocujących. Samochód można dodatkowo wyposażyć w poprzeczki dachowe, by przewozić nim kolejne 200 kg ładunku więcej. Jeśli i to nie wystarczy, Renault Master można wyposażyć zamiast nich w stalową galeryjkę z blokadą ładunku i rolkami załadunkowymi. W aucie można zamontować przeszkloną przegrodę dzielącą strefę ładunkową i kabinę tak, by kierowca mógł zerkać na przewożony towar. Tylne drzwi pojazdu otwierają się aż na 270o, dzięki czemu załadunek i rozładunek jest maksymalnie komfortowy. Producent oferuje też specjalny zestaw do haka holowniczego, dzięki któremu Renault Master może holować przyczepę o masie aż do 3 ton!

Komfort i bezpieczeństwo

Renault Master oferuje kierowcy aż 150 l pojemności w różnych schowkach w kabinie. Ułatwia mu parkowanie dzięki zamontowanym czujnikom i kamerze cofania. Samochód został wyposażony oczywiście w klimatyzację i nowoczesny system audio obsługujący technologię bluetooth i urządzenia mobilne. Radio jest sterowane z kierownicy. Renault Master posiada też system wspomagania ruszania pod górę oraz unowocześniony system ESC. Dodatkowym atutem jest lusterko „Wide View” zwiększające pole widzenia na prawą stronę. O bezpieczeństwo kierowcy dba również blokada mechanizmu różnicowego, która uruchamia się przy prędkości poniżej 30 km/h, gdy jedno z kół pędnych zaczyna się ślizgać. Auto zostało wyposażone w poduszkę powietrzną dla kierowcy, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, można je także wyposażyć w poduszkę powietrzną dla pasażera oraz poduszki boczne.